icon | about

دپارتمان مارکتینگ

نگاه ما به مارکتینگ هر دارو، منحصربفرد است و ما در دپارتمان مارکتینگ اریکا فارمد پارس به دنبال راهکارهایی نوین و پایدار جهت افزایش آگاهی متخصصان حوزه دارو از محصولات شرکت‌های همکار، افزایش تجویز داروهای نوین و آگاهی پزشکان از مزایای این داروها هستیم. بطوریکه که این راه‌حل‌های پایدار، هر مرحله از چرخه عمر محصول را بهبود داده و منجر به رشد تصاعدی فاکتورهای موفقیت در برندینگ و بازاریابی دارو در میان‌مدت و بلندمدت نیز می‌شود.

تحقیقات بازار و برنامه‌ریزی استراتژیک
اجرای فعالیت‌های بازاریابی، برندینگ و فروش داروها
رصد و تحلیل نتایج جهت بهبود عملکرد
icon | about

دپارتمان مدیکال

در دپارتمان مدیکال اریکا فارمد پارس، ما علم را در خدمت آسایش بیماران بکار می‌گیریم. ما شبانه روز تلاش می‌کنیم که همه چیز از پیشرفت آزمایش‌های تشخیص اثربخشی داروها، کمک به شناسایی داروهای جدید، ارائه رویکردهای نوین از طریق تحلیل داده‌ها و ... بر اساس تحقیقات علمی عمیق انجام شود. بنابراین، هنگامی که متخصصان حوزه دارو نیاز به مشاوره علمی دارند، ما جدید ترین و بروز ترین اطلاعات علمی و مقالات داروهای شرکت‌های همکارمان را که با حساسیت بالا، آزمون‌های کیفیت و ایمنی را با موفقیت گذرانده‌اند در اختیار متخصصان حوزه درمان قرار می دهیم.

تهیه مستندات علمی و معتبر از داروها
آموزش نمایندگان علمی شرکت
برگزاری رویدادهای علمی برای پزشکان، پرستاران و بیماران
پایش ایمنی و اثربخشی داروها و انجام مطالعات بالینی
icon | about

دپارتمان حمایت از بیمار

حمایت از بیماران در اریکا فارمد پارس، انتهایی ندارد. همکاران متخصص و آموزش‌دیده ما در واحد حمایت از بیمار بصورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات بیماران عزیز در مورد داروها هستند. ما در تمام مسیر سفر بیماران، یعنی قبل، حین و پس از استفاده از دارو همراه آنان هستیم و کارشناسان‌مان با صبر و شکیبایی به تمامی سوالات ایشان درخصوص نحوه مصرف، نگهداری، عوارض جانبی، تداخل با داروهای دیگر، پوشش بیمه‌ای و هر آنچه برای بیماران دغدغه باشد پاسخ خواهند داد.

پاسخگویی تمام‌وقت کارشناسان متخصص
مشاوره رایگان در خصوص نحوه مصرف، نگهداری و عوارض جانبی احتمالی دارو
پیگیری وضعیت بیماران پس از دریافت راهنمایی از تیم حمایت از بیمار اریکا فارمد پارس